Ogłoszenie nr 500272362-N-2018 z dnia 14.11.2018 r.
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku: Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez ADM II w Rybniku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 634052-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kościuszki  17, 44200   Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 422 12 47, e-mail dzp@zgm.rybnik.pl, faks 324 221 247.
Adres strony internetowej (url): www.zgm.rybnik.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Czyszczenie przewodów kominowych w budynkach administrowanych przez ADM II w Rybniku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
DZP.1120.0054.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest świadczenie usług polegających na czyszczeniu przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku – ADM II (wykaz budynków zawarto w załączniku nr A niniejszej specyfikacji). Zamówienie w zakresie usług. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Zapewnienie przeprowadzenia czyszczenia przewodów kominowych przez osobę posiadającą kwalifikacje kominiarskie zgodnie z § 34 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. nr 109, poz. 719 z 2010 r.). 2. Usuwanie zanieczyszczeń z przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) zgodnie z ww. Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 3. Pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców. 4. Ustalenie terminu czyszczenia przewodów kominowych na danym budynku z administracją. 5. Współpraca z administratorami obiektów podczas przeprowadzania czyszczenia przewodów kominowych 6. Powiadomienie Zamawiającego oraz lokatorów o terminie wykonania czyszczenia przewodów kominowych z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem. 7. Czterokrotne (1 raz w kwartale) czyszczenie dymowych przewodów kominowych. 8. Dwukrotne (1 raz w półroczu) czyszczenie spalinowych przewodów kominowych. 9. Jednokrotne czyszczenie wentylacyjnych przewodów kominowych 10. Realizacja Zlecenia kominiarskiego na wykonanie prac kominiarskich na terenie ADM nr 2 (załącznik nr 5) odbywać się będzie na podstawie pisemnych zleceń wydanych przez uprawnionych pracowników administracji, a wynikających ze zgłoszeń lokatorów , w których sygnalizowane są niewłaściwe działania przewodów kominowych i urządzeń do nich podłączonych. Pracownik administracji w zleceniu określi: adres lokalu i zakres prac. Zlecenie te winno być zrealizowane nie później niż w dniu następnym po dacie zgłoszenia przez administrację. Zlecenia kominiarskie zawierać winno sposób usunięcia ewentualnych stwierdzonych nieprawidłowości. 11. Uczestnictwo w sytuacjach nagłych i nieprzewidzianych, zagrażających życiu mieszkańców. Obecność mistrza kominiarskiego nastąpi nie później niż 60 min od zgłoszenia telefonicznego. 12. Świadczenie usług wymienionych w pkt. 10 i 11 odbywać się będzie bez prawa do naliczenia dodatkowego wynagrodzenia. 13. Poinformowanie najemców lokali przed przystąpieniem do wykonywania usług kominiarskich o konieczności wykonania zabezpieczeń przed ewentualnymi zabrudzeniami czy zniszczeniami. Zabezpieczenia, o których mowa, dotyczą w szczególności: 1) uszczelnienia kratek wentylacyjnych na czas wykonywania usługi, 2) usunięcia z miejsca wykonywania usługi wszystkich przedmiotów mogących ulec uszkodzeniu, 3) uszczelnienia połączeń urządzeń grzewczych z kominem. 14. Dokonanie wpisu do książki czyszczeń kominów po wykonaniu czyszczenia przewodów kominowych. 15. Zapewnienie po zakończeniu pracy, że wykonujący usługi kominiarz, sprawdzi czy pozostawia obiekt w stanie technicznym niezagrażającym jego użytkownikom. Kontrola stanu obiektu polega na sprawdzeniu, czy po wykonaniu usługi przewody kominowe funkcjonują prawidłowo. Usługa czyszczenia kanałów kominowych powinna być wykonana przy pomocy: kompletu linowego ze szczotkami dopasowanymi do przekroju przewodów kominowych, przepychacza (górówki) ze szczotkami dopasowanymi do przekroju przewodu kominowego. Czyszczenie kończy się wybraniem sadzy z przewodu kominowego. Wybieranie sadzy ze spadu kominowego powinno być wykonane przy pomocy gracy do wybierania sadzy i niepalnego worka kominiarskiego. Usunięcie sadzy z terenu obiektu należy do obowiązków Wykonawcy. Wszystkie czynności kominiarskie powinny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi zasadami rzemiosła kominiarskiego, przepisami BHP oraz regulaminami dotyczącymi usług kominiarskich. Prace szczególnie niebezpieczne i na wysokościach powinny być wykonywane zespołowo. Kominiarz ma prawo odmówić wykonania usługi w przypadku, gdy istnieje realne zagrożenie dla jego zdrowia lub życia. Właściciel lub zarządca powinien być poinformowany o zagrożeniach (usterki i nieprawidłowości w urządzeniach grzewczo-kominowych) i zobowiązany do natychmiastowego ich usunięcia. Dokonanie czynności czyszczenia zostanie potwierdzone przez przedstawiciela administracji na protokole odbioru usługi i wpisane do książki kontroli kominiarskiej. Potwierdzony protokół odbioru usługi z uwzględnieniem ilości i rodzaju czyszczonych przewodów kominowych wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie przez osobę przeprowadzającą czyszczenie przewodów kominowych odpowiednich kwalifikacji kominiarskich stanowi załącznik do faktury wystawionej przez Wykonawcę. Na fakturach tych każdy budynek musi stanowić odrębną pozycję. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w przypadku: 1) przejęcia obowiązków związanych z zapewnieniem utrzymania przewodów kominowych we właściwym stanie w danym budynku lub budynkach przez inny podmiot, 2) zmian ilości przewodów kominowych wynikających z ewentualnego podłączenia budynków do ciepłociągu. Zmiany nastąpią z chwilą doręczenia Wykonawcy pisemnego oświadczenia Zamawiającego . Zamawiający wymaga, żeby dane osobowe, gromadzone i przetwarzane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia, były gromadzone i przetwarzane zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. ( Dz. U. z 2018, poz. 1000 ) o ochronie danych osobowych oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Stosownie do treści art. 30 ust. 9 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że: Zamówienie nie ogranicza dostępności dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres usługi określa SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90915000-4

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 242935.02
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Kominiarski Roman Ochociński
Email wykonawcy: szapoklap@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Astronautów 1c/9
Kod pocztowy: 44-253
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 228108.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 228108.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 256621.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych